I sommers var jeg et smut til Indien i fjorten dage sammen med to venner fra studiet. Vi har alle sammen været i Indien før, og vi studerer alle sammen indisk som vores studie på universitetet. Vi havde en meget oplevelsesrig ferie, og der var en masse spændende at se hver dag. Det gav en masse indtryk, og nu hvor jeg er kommet hjem igen, begynder jeg at huske flere ting. Jeg kan blandt andet tydeligt huske vores sejltur på Ganges floden, og det var helt utroligt at se, hvor vigtig denne flod var for inderne, fordi man kunne langs floden se alle de mennesker der drak af vandt og brugte det til alt. Det var noget af en sejltur der gav en på opleveren.

