Vi har brug for en terrassevarmer
Vi har virkeligt brug for en terrassevarmer lige pt. det er ved at blive juletid, og vi kan simpelthen ikke få fat på en, ikke nok med at de er sindsygt dyre, så synes jeg også at de slet ikke er til at betale.
Vi har virkeligt brug for en terrassevarmer lige pt. det er ved at blive juletid, og vi kan simpelthen ikke få fat på en, ikke nok med at de er sindsygt dyre, så synes jeg også at de slet ikke er til at betale.
Har du fundest din næste fede og cool 5-panel cap endnu? Næ, det jeg har jeg heller ikke, jeg har været inde på dcap.dk se mere her
Den anden dag sad jeg men mine forældre ude i køkkenet og kiggede i reklamer, ligesom vi gør hver weekend. Det er egentlig sjældent at jeg finder noget i dem, eller kigger grundigt nok til at finde tilbud jeg ville gå efter. Men jeg synes bare, at det er så[…]
Efter vi er flyttet til et nyt stort hus i en helt ny by, savner jeg nu vores køkken herning. Der var bare noget helt specielt over det køkken, som jeg nok ikke for at se igen.
Den anden dag jeg var ude og gå med min veninde, fandt jeg en ny konditori københavn. Normalt er jeg virkelig glad for kager og bare bagerbrød generelt, så jeg kender umiddelbart ethvert bageri københavn.
I forbindelse med en fest vi skulle holde i vores have, skulle vi anskaffe os en eller anden form for varme til terrassen. Da det jo som bekendt bliver en smule koldere, når solen går væk.